04.06.2010

Numara ma!



Numar.
Totul e un numar.
Iar eu am obosit sa numar.
Si daca zilele-mi sunt numarate
Cine le numara?
Si daca timpul nu exista decat in realitate
Atunci eu vreau dreptate!
Acum sunt ieri si poate poimaine am sa-mi traiesc sfarsitul
Si daca m-am nascut atunci, cine mi-a numarat timpul??
Peste ani am sa revin si-am sa ma nasc tot atunci
Si-am sa urlu liber cele 10 porunci
Si pot sa scuip pe cruci si icoane
Cu dragoste si senzatie de foame
Nu-i asa ca limitat am sa urmez exemple?
Si ingandurat am sa caut argumente
Dovezi si raspunsuri pertinente
Si-am sa urasc defecte…
Si daca totul e scris inseamna ca in cuvinte exista o lume
Un univers in care controlul se poate pierde in lucrurile bune
Deci realitatea exista doar in imaginatia creatorilor
Si tot ce e rau e din cauza erorilor – greselilor
Eroi nu exista doar suflete extrovertite
Trupuri ranite, invelisuri carpite
Confuz ma asez in viata-mi numarata
In mine urla infinitatea curata
Iubirea uitata
Viata furata..
Iar timpul…timpul sta pe loc
Nici nu exista
As vrea sa-i pot da foc
Si focul persista
Iar daca ploaia va veni am sa traiesc prin ea
Si caldura de-o sa vina am sa m-anvelesc cu noaptea
Numara-ma pe mine! Numara unu la nesfarsit
Si daca mai cade unu ai sa vezi ca tot unu va urma
Si ai sa vezi crispat, ingandurat, uimit
Ca numarand nu ma vei putea curma
Ma las prada vantului ce nu se numara
Si ploii si soarelui si locului cu umbra…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu