28.11.2010

Explozie sinaptica



In sunete grave eu ma transform, si-ti intru in vise si ganduri uniform
Si-ti cuprind gatul cu palmele-mi fine in timp ce tu iti infigi dintii in mine
Iti am toata viata in maini si-ti controlez placerea in timp ce tu imi amplifici durerea
Tactil iti masor trupul ca un sculptor orb si toata respiratia cu arodoare ti-o sorb
Tu ma strangi intre coapse prea tare iar eu pe gat iti las o vanataie
Te patrund si-ti simt interiorul - tu ma saruti si-mi simti fiorul
Ma inghesui in tine plin de iubire si dorinta si uit de pacate si de pocainta
Tu urlii-n soapta sunete surde iar eu iti musc buzele crude
Suntem un intreg ce palpeaza si emana caldura – un univers ce d’abea mai indura
Atata dorinta si iubire si emotii iar sudoarea si muschii si sunete si comotii
Se amesteca totul fiind un mecanism al placerii carnale cu substante, secretii si chimicale
*****
Explozia nascatoare de noi universuri si de pacate si simple resturi
Ne tulbura neuronii si ne hraneste hormonii…
*****
Acum stam intinsi unul in altul si respiram amestecandu-ne suflul
Si contemplam si ne-amintim cum am imbratisat vazduhul
Si sentimente si ganduri ne bucura spiritul
Si substante din noi renasc sfarsitul
Iar eu in sunete grave ma transorm
Si cad in abis si-n vis uniform

Un comentariu: