21.07.2010

EGO [!]



Sunt prins in trupul asta uman
Acoperit de invelis material
Sa ma deosebesc de animal
Si brutal ma izbesc de felurite bariere
Si mi pun limite si ochelari sa nu ma sperie
Ma tarasc spre natura pentru o libertate mincinoasa
Dar pamantul si iarba asta’i atat de taioasa
Ma zgarii de proprii mei atomi
Pe spate ma zdruncina fiori
Cunosc limba si cuvintele le asez cu ratiune
Si urlu indurerat si frustrat de o intreaga natiune
Imi simt radacina dar uit s-o pastrez
Alerg pe asfalt si chimic ma tratez
Sunt lucid in propriile’mi vise
Dar visator cu acte scrise
Sunt prins intre bani si hartii ce-mi poarta numele
Sunt condus de calculatoare prin niste numere
Sunt inscris si am coduri ca o inventie limitata
Sunt gol si ma sperii de viata-mi furata.
...
Si ma calmez cand ma simt dumnezeu
Si ma bucur cand il ajut pe aproapele meu
Si zambesc cand pot insela cu naivitate
Si ma simt in viata cand dumnezeu imi da dreptate
...
Si mai des iar imi cad stanci intre urechi
Si mai ales in cel de-al treilea ochi
Nu ma suport cand iubesc omenirea
Sunt un suport ce-ar tine nemurirea
Ma zbat, fut palme si arunc cu bani
Imi pierd din simturi si cativa din ani
Din exterior sunt bombardat cu nume si substante
In interior sunt tapetat cu urme de gloante
Spun ce simt si nu-mi place sa mint
Dar sunt mintit de cei ce nu ma simt
...
Si iar imi simt sufletul curat
Si din nou il las pe mutant
Si ma ridic la rangul de zeu
Si va privesc hohotind de pe curcubeu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu