24.07.2010

Alergatorii de rand...




alerg pe pista asta de ceva timp. viteza constanta. uneori alerg mai repede. alteori mai incet. alteori imi vine sa ma opresc sau sa alerg peste puterile mele. depinde cum ma simt si ce mananc sau beau. si cand te gandesti ca nu folosesc nici macar un muschi. da, fruntea e singura ce sta in frunte. caci mintea este cea care-i pe pista. si da...urechile-mi sunt lungi, bruscate de viteza ei. ma uit drept si'n orizont se vad multi multi multi urecheati. altii mai aproape, altii mai departe. ma uit in spate..la fel. o multime de urecheati cu fruntile tuguiate. unii mai aproape, altii mai departe. in stanga si'n dreapta la fel. dar destul de departe. stai! ce naiba se materializeaza pe culoarul de langa mine? pff..inca un urecheat. ah, dar e bine, am cu cine vorbi. dar nu ma vede. "hei!!!! hei!!!! uite-te peste strada!! helloooooo!!!! ma vezi?? uite iti fac cu mana. de ce alergi pe langa mine??? am mai vazut alergatori asa cu urechile crescute. dar departe pe pista asta mare. ce cauti aici, te-ai ratacit??? hai sa discutam asa din mers ca oricum nu e o intrecere. toti se bucura; si noi si cei din fatza si cei din spate. dar trebe doar sa fim pe piste apropiate ca altfel ne panicam si suntem nevoiti sa reducem viteza...sau sa alergam mai tare...dar e posibil sa cadem si sa nu mai putem alerga niciodata. deci ce faci?:)..vai da ce ti-au crescut urechile...si ti s-a intins pielea pe fatza. ai vazut cum e sa plangi? lacrimile ti se imbratiseaza la spate. dar ai vazut cum e sa razi? te ineci cu aerul dar grimasa fetei se extinde. parca te bufneste rasul si mai tare. de ce nu vorbesti?? ah...esti o minte ocupata. te tot uiti in spate. dar tragi asa tare de tine sa ajungi si mai in fata. ti-am spus...nu e o intrecere. si chiar daca ar fi; tu nu ai nimic de castigat. doar pariorii de pe margine care nu alearga niciodata si se leaga de noroc. si publicul in general care se uita. au satisfactia lor. nu stii la ce se gandesc. tin cu unu, cu altul. uite-te la mine si vorbeste-mi. spune-mi de ce iti este frica si la ce speri. spune-mi macar daca iti plac fluturii. sau tantarii. dar substantele ce ne sunt aruncate din public??ai vazut, unele te obosesc, altele te incetinesc, altele iti dau putere. sa ai grija sa nu iei tot ce ti se da. daca ai ajuns aicea. sper sa nu te sperie daca te uiti in jos si vezi cum de fapt pista alearga. da, suntem ca niste hamsteri. fiecare cu rotita lui. dar uite-te in sus. vezi cati sori si cate lune si stele si nori si tot ce mai vrei tu sa vezi exista??? hai, stai usor, uite-te la mine. daca tot te uiti atat de des in urma, arunca o mana si trage ce vrei de acolo..dar nu incetini ca pierzi si dispar si lunile si sorii si stelele si tot pierzandu-ti puterea de a vedea tot ce exista si cum vrei tu. ai grija ca ma in spate e noroi. si mai in fata e un fel de noroi. e nisip de fapt. tre sa ti placa marea. tu ce crezi ca ne asteapta in fatza de tot?? eu cred ca in sfarsit ajungem sa sarim in piscina. in mare de fapt. de inotat toti inotam ca doar asa ne-am nascut, inotand. eu am sa tac acum. astept sa spui ceva, orice, ca doar discutam. spune-mi, stii cine a tras cu pistolul cand ni s'a dat startul? sau cine o sa traga cu pistolul sa ne dea startul la inot? spune-mi parerea ta si-ti voi spune si eu ce cred."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu